Kaubamärgi ilmaletoomine pole eriti keeruline. Leitakse ilus nimi, mis vormistatakse ja registreeritakse. Kui aga vastsündinut kasvatada ei osata, jääb ta pelgalt üheks paljudest nimedest, mille vastu laiem avalikkus huvi ei tunne.
Kaubamärk on ärile oluline, sest:
- mida tugevam on kliendi lojaalsus kaubamärgile, seda vähem hinnatundlik ta on;
- mida tugevam on kaubamärk, seda vähem on vaja müügiprotsessis pingutada.
Lojaalsuse tasandit kaubamärgi suhtes hinnatakse järgmiselt:
- kaubamärk on valitud turusegmendis ostjale tuttav;
- klient ostab just selle kaubamärgiga toodet teiste samasuguste kõrvalt;
- klient ei osta teist samasugust kaupa, kui soovitud kaubamärgiga kaup pole müügil.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.