• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 27.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olete kusagil mujal näinud nii räämas lennujaama?

Kindlasti endises NSV Liidus on hullemaid. Kõike korraga ei jõuta muuta, lihtsalt puuduvad selleks vahendid. Tallinna lennujaama nimetaksin aga kõige külmemaks lennujaamaks talvel, mitte kõige inetumaks. Hoone tahab korralikku remonti saada.
Sadamad on saanud korda. Ilmselt lennujaam ei teeni nii palju omavahendeid, et maja korda teha ja soojapidavaks muuta. Hoone on ehitatud ajal, kui elektrienergia ei maksnud mitte midagi ja kõik oli väga odav.
Kui ma lennujaama teenust kasutan, siis kulub mul selleks nii tulles kui minnes kümme kuni viisteist minutit. Ma kannatan selle ära.
Sama hirmsaid lennujaa-mu kohtab idabloki riikides. Kui lennata lääne poole, siis seal niisugust lennujaama ei ole küll kusagil näha. Põhjus võib-olla selles, et ei ole saadud raha.
Lennujaamal oli juba kolm aastat tagasi tõsine tahtmine uuenduskuur läbi teha. Meie agentuuri reklaam on paigutatud passikontrolli juurde ja kui kolm aastat tagasi lepingut sõlmisime, siis öeldi, et oodake oodake, ärme veel teeme, et meil kohe tuleb täielik ümberehitus ja kõik reklaamipindade asukohad muutuvad. Nüüd on reklaam meil sama koha peal kolm aastat olnud ja toimunud ei ole mitte midagi.
On kindlasti. Endistes SRÜ riikides on koledamaidki olemas. Aga see on muidugi väga muljet tekitav, kui sa sõidad hommikuse kõige esimese lennukiga Soome ja sa lähed kõige esimesest koridorist välja ja kui sa trepist alla lähed, siis meenub viie aasta tagune aeg, kui oli ka koridori nurka lastud. Probleem on ilmselt selles, et see ei ole eraomandus. See tähendab, et seal ei ole korralikku peremeest ja sellepärast ei ole seal seda asja korda tehtud. Rajad on ju korralikud ja kogu juhtimissüsteem on korralik.
Ma arvan, et see on lähiaja küsimus ja olukord muutub väga kiiresti.
Mina ei ütleks, et ta nii halvas seisukorras on. Tallinna lennujaamast on hullemaid lennujaamu küll ja küll. Pean Tallinna lennujaama väärtuseks seda, et ta on lähedal ja minul isiklikult ei ole olnud ühtegi probleemi sellega, et ma olen hilja tulnud ja ma pole lennuki peale saanud.
Talvel on lennujaam väga külm. Halb on ka parkimise korraldus. Estakaad on kinni pandud ja üles ei saa inimestele vastu minna. Seal võiks olla rahaline ja piiratud ajaga parkimine. See oleks küll tunduvalt mugavam. Eriti kui vanemad inimesed või turistid kohvritega tulevad, siis peaks korraks sinna üles autoga saama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.24, 13:47
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele