• OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,06%5 528,75
  • DOW 300,28%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,06
  • OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,06%5 528,75
  • DOW 300,28%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,06
  • 10.02.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osakoormat Saksamaale on raske täita

Saksamaa osakoormate puhul ei kehti reegel, et väljavedu on sisseveost odavam.
Saksamaale saadetavate osakoormate vähese hulga tõttu on ekspedeerijatel tihti raskusi koorma täis komplekteerimisega. Osa autosid saadetaksegi pooltühjalt teele. Treileri tühja osa peavad kompenseerima kauba saatjad, kelle kaup on sellesse koormasse sattunud.
Seevastu Saksamaalt Eestisse tulevate autode koormamisega ei ole ekspedeerijatel probleeme. Tung ei ole siiski veel ka nii suur, et vabade autode põud hakkaks hinda tõstma.
Väiksema koguse kauba veo tellimisel tasub kliendil üle küsida, kui palju maksab vedu terminaalist ukseni. See võib mõnedel firmadel koguhinnast moodustada kuni 10%, mistõttu on kasulikum ise kaubale järele minna.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele