ETV peadirektor Toomas Lepp väitis eelmisel nädalal Õhtulehele, et sponsorlepingutega teenib Eesti Televisioon miljoneid kroone. Täpsemat numbrit ei nõustunud ta avaldama.
ETV pearaamatupidaja Aili Laanem ütles eelmise nädala lõpul, et sponsorlepingutest teenib avalik-õiguslik telekanal kindlasti vähem kui miljon krooni. Hiljem palus ta seda siiski Lepa enda käest üle küsida.
Lepp ütles Äripäevale, et ta ei taha sponsorraha kohta mingeid kommentaare anda.
TV3 peadirektori asetäitja Andres Jõesaar kinnitas, et kuigi reklaamid peavad ETV programmist olema tänaseks kadunud, võib sponsorlogosid ETVs näidatavate saadete vahele pikkida kuni eratelekanalitega sõlmitud lepingu lõpuni 1999. a septembris.
Andres Jõesaare sõnul pole telekanalid leppinud kokku mingites piirangutes sponsorlogode näitamise osas. Ta tunnistas, et ka sponsorlogosid võib käsitleda reklaamina, kuid see oli kompromiss ETVga sõlmitud lepingus.
Jõesaar ütles, et ta ei ole ETV raamatupidamisega kursis, kuid arvatavasti teenib avalik-õiguslik televisioon sponsorsummana miljoneid kroone. «Ma loodan, et vähem kui kümme miljonit krooni -- see oleks liialdus -- aga viis miljonit võib kokku tulla küll,» lausus ta.
Kanal 2 direktor Kris Taska rääkis, et lepingu sõlmimisel ETV ja eratelekanalite vahel oli põhimõte, et ETV ei hakka aktiivselt tegelema lisaraha otsimisega ja eratelekanalitega reklaamiturul konkureerimisega. Tema sõnul on aga telepildist näha, et ETV tegeleb küllalt palju lisaraha teenimisega.
«Mina näen küll, et sponsorlogode esitlemisega ETV osaleb reklaamiturul,» lausus Taska. «Firmad, kes annavad ETV-le raha, ei anna seda mitte õilsatel eesmärkidel mingit saadet toetada, vaid sellepärast, et enda firmat reklaamida, mis on kindlasti üks segav faktor reklaamiturul.»
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.