• OMX Baltic−0,49%272,5
  • OMX Riga−0,43%868,75
  • OMX Tallinn−0,22%1 738,4
  • OMX Vilnius−0,21%1 051,82
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,18%8 199,12
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,94
  • OMX Baltic−0,49%272,5
  • OMX Riga−0,43%868,75
  • OMX Tallinn−0,22%1 738,4
  • OMX Vilnius−0,21%1 051,82
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,18%8 199,12
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,94
  • 16.05.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõtlematu postitus raiskab raha

Üks tunnustatumaid otseturunduse strateege maailmas Edward Nash mainib oma raamatus Direct Marketing: ?Olen näinud otsepostitusi, mis olid sõna otseses mõttes ajalehereklaam ümbrikus. See on sama mõttekas kui otsepostituskirja ettelugemine televisioonis.?
Eesti otseturunduse äärmiselt ebaühtlase taseme üks põhjus on see, et pahatihti ettevõtete turundusmeeskonnad ja ka reklaamiagentuurid ei ole süvenenud otseturunduse olemusse. Ekslikult samastatakse otseturundust otsepostitusega. Samahästi võiks öelda, et turundus on sama mis meedia.
Otsepostitus on otseturunduses laialdaselt kasutatav meediakanal. Otseturundus on aga marketingimeetodite süsteem, mille eesmärk on teenida ettevõttele kasumit, müües kaupu ja teenuseid efektiivse ning personaalse turundussuhtluse abil ettevõtte ning tema klientide või potentsiaalsete klientide vahel.
Otseturundus põhineb tarbijate kohta kogutud infol, mis võimaldab langetada faktidel, mitte kõhutundel põhinevaid turundusotsuseid. Otseturundus (nagu marketingitegevus üldiselt) eeldab mõõdetavate eesmärkide seadmist, planeerimist, loovat tegutsemist ning tulemuste mõõtmist.
Otsepostituse kasutamine ilma läbimõeldud otseturundusstrateegiata on enamasti raha raiskamine ja see põhjustab sageli pahameelt postituse saajates, kes ei mõista, mida neist tahetakse ning miks nende postkasti topitakse saadetisi, mis neile absoluutselt huvi ei paku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele