Eile vabastas Edelaraudtee nõukogu eesotsas Jim Morganiga ametist kaks tegevjuhti, sh juhatuse esimehe. Tõenäoliselt oli erimeelsuseks reisirongiliikluse lõpetamine Narva, Tartu, Valga Võru ja Põlva suunal.
Narva kohta ei tea, aga Lõuna-Eesti rongiliiklus ületab dotatsiooni suuruse poolest ühe sõitja kohta igasuguse mõõdutunde. Tabavalt on väidetud, et odavam tuleks igale sõitjale isikliku auto muretsemine. Kui teenuse ? sõitjate veo ? järele on nõudlust, siis vaevalt et sõit seisma jääb. See jätkub paindlikumas vormis busside või mikrobussidega, rongiliiklus pole ju väärtus omaette. Kas raudteekolmnurk Tartu?Valga?Põlva ikka läbib suuremat arvu asulaid kui bussidega liigeldav teedevõrk? Millegipärast ei tunneta, et pärast reisirongiliikluse lõppemist Haapsallu oleks see linn muust Eestist ära lõigatud.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.