Kahe aastaga on Hansapank tänu alternatiivsete maksevõimaluste arendamisele vähendanud kontorikulusid 68% võrra, ütles panga e-panganduse juht Olari Ilison.
Kulude kokkuhoiu võrdlusnumber on saadud eelmise aasta detsembri kulude võrdlemisel 1998. aasta detsembri kuludega. Ilison ei soostunud täpsustama, kui suur on kokkuhoid kroonides, kuid kinnitas, et see ulatub miljonitesse kroonidesse.
Hansapanga alternatiivsete kanalite kaudu (st välja arvatud kontorites) tehti eelmise aasta lõpu seisuga 92% maksetest. Kaks aastat tagasi oli sama suhe 76%.
Lähiajal peaks Hansapanga internetipangaga liituma 200 000s klient, internetipanga klientide arv on Hansapangal paari aastaga kasvanud 3,5 korda.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!