Äripäeva eestvedamisel korraldatud pressisõbralikuma autofirma valimisel kandideerisid tiitlile ühtekokku 11 firmat, mis valiti välja 40 suurema autoettevõtte seast. Tiitli andmise osas valitses autoajakirjanike seas aga suhteline üksmeel, seitsmest ajakirjanikust viis asetasid Volvo, Renault ja Fordi müügiga tegeleva AS Info Auto esimesele, kaks teisele kohale.
Ehkki pressiga suhtlemise osas väärivad tänusõnu kõik 11 kandidaati, kujunes siiski nende seas välja tugevam nelik, kelle seast oli preemia saajat suhteliselt raske välja selgitada: AS Info Auto, AS Nissan Balti, AS Toyota Baltic ja AS Japauto.
Info Auto võlgneb tänu tiitli eest eeskätt oma turundusjuhile Tiit Lillipuule, kes on jaganud aastaid operatiivset teavet kõikidest Info Auto müüdavatest autodest ning kes ei lase ajakirjanikega suheldes end mõjutada isiklikest sümpaatiatest ja antipaatiatest.
?Minu jaoks on kõik ajakirjanikud võrdsed ja kui keegi kirjutabki meie müüdavatest autodest midagi sellist, mis meile ehk väga ei meeldi, ei tähenda see, et me selle ajakirjanikuga enam suhelda ei taha. Igal inimesel on õigus oma hinnangule ja meie töö on ajakirjanike tööd võimalikult lihtsaks teha,? lausus Lillipuu.
Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtov lausus pressisõbralikuima preemia üleandmisel, et paljud ettevõtted pole tänaseni aru saanud, et avalikkusega suhtlemine ei piirdu sellega, kui kutsuda korraks ajakirjanik külla. See on tõsine ja süsteemne töö, mis sisaldab nii klienditeenindust, pressiteadete saatmist, õigeaegselt e-kirjadele vastamist jms, et teadvustada avalikkusele enda olemasolust. Seda vajavad aga autofirmad just kõige enam.
?Selline preemia on kasulik kas või seetõttu, et saada tagasisidet oma senise töö kohta. Kuigi me ise võime arvata, et oleme vägagi pressisõralikud, selgub, et tegelikult on meil veel üksjagu arenguruumi,? tunnistas AS Nissan Balti turundusjuht Raivo Sternfeld.
Äripäeva, Eesti Ekspressi, Päevalehe, Postimehe, SL Õhtulehe, Tehnikamaailma ja Autolehe autoajakirjanikud kavatsevad pressisõbralikuima firma tiitlit hakata välja andma igal aastal.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.