Edelaraudtee suudab 60 miljoni kroonise dotatsiooniga aastas säilitada rongiliikluse kõigil senistel liinidel, kuid peab reiside arvu vähendama kolmandiku võrra, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Koostasime täiesti uue sõiduplaani arvestades inimeste sõiduvajadusi ja püüdes säilitada liikluse kõigil senistel liinidel,? lausus Edelaraudtee juhatuse esimees Henn Ruubel. ?Lähtusime, et riigi dotatsioon on aasta kohta lubatud 60 miljonit krooni ja võin öelda, et selle eest saab peaaegu kogu sõiduvajaduse rahuldada.?
Samas jaanuaris ja veebruaris, mil jätkatakse tööd senise graafiku alusel ning ebamajanduslikult, kulub toetusest umbes kolmandik. ?Ülejäänud ajal peame selle võrra väiksema rahaga toime tulema,? lisas Ruubel.
Täna esitab Edelaraudtee teede- ja sideministeeriumile ettepanekud reisirongiliikluse säilitamiseks kõigil liinidel.
Paar nädalat juhatuse esimehena töötanud Ruubel ei soovinud pikalt kommenteerida, kuidas nüüd on võimalik 60 miljoni krooniga hakkama saada, kui eelmise juhtkonna eestvedamisel nõudis rongifirma 140 miljonit krooni. Ta ütles vaid, et varem oli tegu riigi ning riigifirma vaheliste suhetega. ?Erafirma oskab ehk paremini kokkuhoiu võimalusi näha,? lausus inglastele erastatud firma juhatuse esimees.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!