Delfi portaalide internetireklaami käive jaanuaris oli 520 000 krooni, millest 400 000 krooni tehti Eesti turul, teatas ettevõte.
'Võrreldes detsembri tulemusega on reklaami sesoonsuse tõttu planeeritud tagasiminek käibes, kuid üldiselt võib tulemust pidada normaalseks,' ütles Delfi turundusjuht Allan Sombri täna.
MicroLinkile kuuluv internetifirma Delfi opereeritavad portaalid said jaanuaris rekordarvu kontakte - 27 miljonit, mis ületab detsembri tulemuse 16 protsendi võrra, teatas Sombri.
'Aastaga on Delfi portaalide külastatavus kasvanud ligi 7 korda - jaanuaris 2000.a. tegi Delfi 4,1 miljonit kontakti,' ütles Sombri. 'Delfi portaale külastas jaanuaris iga päev keskmiselt 150 000 inimest, kellest ligikaudu 75 000 kasutajat olid Eestis.'
Sombri sõnul kasvasid kõige kiiremini Vene portaal ja Leedu portaal. Kõige enam kontakte tegi Eesti portaal - 14,3 miljonit.
Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul on viimase paari kuuga Lätis registreeritud
kasutajate arv läinud mööda Eestis registreeritud kasutajate arvust.
'See on prognoositud trend, kuid on pisut üllatav, et see nii ruttu juhtus,' ütles Jehe.
Kõige kiiremini kasvavaks vanusegrupiks on viimaste kuudega tõusnud üle 30-aastased.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.