?Firma strateegilisteks eesmärkideks on tuntuse ja stabiilsuse säilitamine Eestis ning suurema ostujõuga turgude poole vaatamine,? ütles Kalevi pressikonverentsil Kalevi juhataja Oliver Kruuda.
?Meie konkurendiks on idast tulev import, millelt tihti on maksud saamata,' rääkis Kruuda.
Venemaa osa Kalevi müügis kahanes 1999. aasta 11 protsendilt 9 protsendile, moodustades 30,7 mln krooni. Läti-Leedu turuosa Kalevi käibest kasvas 10,5 protsendilt 12 protsendile, ulatudes 40,8 mln kroonile. Ukraina turuosa kahanes 11,3 mln kroonile ehk 3,3 protsendile 1999. aasta 9,7 protsendilt.
Eesti turuosa kasvas 250,3 mln kroonini, mis moodustas 73,6% kogukäibest.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!