DaimlerChrysler loodab komponentide sisseostudelt säästa kaks miljardit dollarit.
Detroiti Automotive Newsi küsitlus aga näitab, et vähemalt 70 protsenti firma sajast suurimast tarnijast ei kavatse nõudmisele järgi anda.
?Me ei saa seda nõudmist täita, meil ei ole selliseid kasumimarginaale,? ütles Eesti autoturvatarvikute tootja Norma suuromaniku Autolivi infojuht Mats Ödman Rootsi päevalehele Svenska Dagbladet.
?Pealegi kui me Chryslerile järele anname, hakkavad sama nõudma ka konkurendid,? jätkas ta.
DaimlerChrysler on Autolivile oluline klient, kes ostab turvavarustust kokku 10?15 protsendi ulatuses Autolivi kogukäibest. Rahaliselt ulatub see 4,1 miljardile dollarile ehk 69 miljardile Eesti kroonile.
Tarnijate protestidest hoolimata ei ole ka DaimlerChrysler oma nõudmisest taganenud. Saksa-Ameerika autokontserni kahjum ulatus läinud aasta teisel poolaastal ligi kahele miljardile dollarile.
Autor: ÄP Online
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!