Täna esitles Mazdade maaletooja Eestis Inchcape Motors Finland OY Eesti autoajakirjanikele uuenduskuuri läbinud Mazda 323, sellest nädalast on auto ka Eestis saadaval.
Välimuselt on peamine erinevus auto esiosas, mis on muutunud sarnasemaks Mazda 626-le. Tal on uued tuled, iluvõre, pamper jms. Autol on kaks uut bensiinimootorit: 1,6 ja 2,0 liitrised. Paranenud on heliisolatsioon, juhitavus ning varustus, sisemuses on kasutusel uued materjalid.
Väike-keskklassi autode seas üsna haruldane nähtus on 323 Sport varustusse kuuluv DSC, ehk külglibisemise vastane süsteem. Kraapimise vastane süsteem TCS on peal juba klass madalama varustusega (Exclusive) autol, ABS koos pidurdusjõukontrolliga (EBD) aga kõigil 323 mudelitel.
Kõige odavama variandi hind algab 179 900 kroonist, mis on mõne tuhande võrra eelmisest kallim, samas on lisandunud turva- ja muud varustust. Näiteks on uue auto baashinna sees kuus turvapatja, kesklukk, tulede pesur, välistemperatuuri mõõdik, tahhomeeter, käetugi keskkonsoolis, luukpäraga variandil piduritulega tagaspoiler jms, mille eest pidi senini eraldi juurde maksma.
Uuest Mazda 323 saab lähemalt lugeda reedese Äripäeva Auto rubriigist.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.