Kõik kullerid pakuvad teenust, mis lubab, et vähemalt tund pärast tellimuse esitamist on saadetis sihtpunkti toimetatud. Peamised erinevused tulevad välja klienditeeninduses ja kindlustuses.
Ööpäevringset klienditeenindust pakuvad praegu ESS Kuller ja Kiirkuller FFW. Nende puhul on märgata ka interneti-ajastut, sest praegu võimaldavad nemad ainsatena klientidel tellimusi esitada interneti teel.
Ka kindlustuses on firmadel tuntavaid erinevusi. Siin paistab silma jällegi FFW, kes annab kliendi saadetisele lisaks vedajavastutuse kindlustusele ka veosekindlustuse.
Ajakohase teenusega on välja tulnud Rattakuller, kes rõhub oma teenusega keskkonnasäästlikkusele. Tõenäoliselt muutub jalgrattakullerite kasutamine tulevikus ka üheks kiireimaks kullertranspordiks linna keskkonnas, kuna autode lisandumisega tekib üha rohkem liiklusummikuid, kust vaid jalgrattaga kiiresi läbi pääseb.
Infotelefoni Ekspress Hotline andmebaasis oli kokku ligi 10 kullerteenuse pakkujat, kellest infot oma tegevuse kohta edastasid viis.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.