• OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,23%5 868,27
  • DOW 30−0,28%42 423,98
  • Nasdaq −0,26%19 261,07
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,87
  • OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,23%5 868,27
  • DOW 30−0,28%42 423,98
  • Nasdaq −0,26%19 261,07
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,87
  • 27.02.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad tajuvad brändi erinevalt

Defineerides spontaanselt mõistet ?bränd? on enamik vastanutest seostanud brändi eelkõige tarbijatega. Vaadeldes aga põhiaspekte, mida konkreetsetes definitsioonides käsitletakse, eristub neli suunda. 40% vastanuist peab kõige olulisemaks sümbolit, logo ja märgi rolli, 35% rõhutab tarbijate emotsioone ja assotsiatsioone, 15% tarbijate väärtushinnanguid, väärtusi ning 10% näeb brändi info ja omaduste kogumina.
Veidi enam kui pooled spetsialistidest on arvamusel, et mõiste ?bränd? hõlmab nii füüsilist toodet kui ka sellega seotud brändi nime, tähist, logo, märki jne. Veidi vähem kui viiendik vastajatest peab brändi olemuseks eelkõige margi nime, tähist, märki, logo eristatuna füüsilisest tootest. Mitte ükski ettevõte ei loe brändiks vaid füüsilist toodet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 12:32
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele