Rootsi pangad, mis esimestena internetiteenustega välja tulid, on oma Euroopa konkurentidele alla jäänud, leiab konsultatsioonifirma Valtech oma Euroopa internetipanganduse turu ülevaates.
Uurimuse järgi on Rootsi pangad head tehniliste lahenduste pakkumise osas, kuid on vähe tähelepanu pööranud kliendile suunatud personaalsetele teenustele.
?Teistes riikides on järjest tavalisemaks saanud klientide nõustamine, samas kui Rootsis pakutakse peamiselt vaid võimalust arveid internetis maksta. Peale selle tuleb klientidel ise tehinguid sooritades selle eest raha maksta,? ütles Valtechi konsultant Ulla Sandborgh Dagens Industri-le. ?Head pangad kasutavad internetti oma klientide toetamiseks finantstehinguid puudutavates otsustes.?
Näiteks toob Sandborgh kliendi nõustamise autoostusoovi puhul -- pank annab nõu uute ja kasutatud autode kohta, kuidas olemasolevat autot müüa, kuidas tingida jne.
Parima hinde sai 15 panka hõlmanud uurimuses Crédit Suisse. Rootsi pankadest oli esimesena 7. kohal Swedbank, SEB oli 9. kohal ja Nordea 12. kohal. Handelsbanken jäi uurimusest välja.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!