Konkurentsiamet kavatseb juba täna saata Eesti Telefonile teabenõude kõneminuti hinnatõusu kohta, vastusega läheb siiski paar nädalat aega, ütles ameti peadirektori asetäitja Aini Proos EPL Online?ile.
?Nendele, kellele hind tõuseb, on tõus oluline. Nendele, kellele langeb, ei pruugi see tunda andagi. Mõned inimesed tahavadki ainult kohalikku kõnet, neil polegi vaja välismaiseid kõnesid või Internetti,? ütles Proos. Just kohaliku kõne kasutajaile tõusevad sidekulud.
Proos lisas, et konkurentsiamet koostab juba täna küsimused, millele Eesti Telefon peab vastama 10 päeva jooksul. Kuigi konkurentsiamet analüüsis juba eelnevalt Eesti Telefoni tegevust, tuli uue hinnatõusu puhul uus teabepäring teha, selgitas Proos.
Kuna amet vajab aega, et analüüsida, millest Eesti Telefon hinna kujundamisel lähtus ja kas firma on konkurente võrdselt kohelnud, peab avalikkus ametliku seisukohavõtuga paar nädalat ootama, ütles ta.
?Nii kuumalt ei saa midagi öelda,? lisas ta.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.