Maikuus toimus Interneti bannerreklaamiturul oodatult väikene langus, ütles Turundusnõukoja internetisuuna juht Mikk Mere. Võrreldes rekordkuu, aprilliga, langes turumaht 15%, ületades veidi 3 miljoni krooni piiri.
On arvata, et langus jätkub ka järgnevatel kuudel ning tõus algab turul uuesti alates augustist, lisas Mere.
Esikolmikus olevatest keskkondadest suutis mais oma turuosa kasvatada vaid Delfi, teiste liiderkeskkondade käivetes toimus väikene langus.
Maikuus hõlmas Delfi 29% bannerreklaamiturust (aprillis 27%). Delfile järgnesid Everyday.com 19% turuosaga (aprillis 21%) ja Mega 14% turuosaga (aprillis 16%). Nendele järgnesid BNS ja WWW Wärk, vastavalt 6% ja 5% turuosaga
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.