• OMX Baltic−0,82%292,56
  • OMX Riga−0,28%891,97
  • OMX Tallinn−0,28%1 859,93
  • OMX Vilnius−0,03%1 140,46
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 1000,62%8 548,66
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • OMX Baltic−0,82%292,56
  • OMX Riga−0,28%891,97
  • OMX Tallinn−0,28%1 859,93
  • OMX Vilnius−0,03%1 140,46
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 1000,62%8 548,66
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • 05.06.01, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bannerreklaami avaldati mais 3 mln krooni eest

Maikuus toimus Interneti bannerreklaamiturul oodatult väikene langus, ütles Turundusnõukoja internetisuuna juht Mikk Mere. Võrreldes rekordkuu, aprilliga, langes turumaht 15%, ületades veidi 3 miljoni krooni piiri.
On arvata, et langus jätkub ka järgnevatel kuudel ning tõus algab turul uuesti alates augustist, lisas Mere.
Esikolmikus olevatest keskkondadest suutis mais oma turuosa kasvatada vaid Delfi, teiste liiderkeskkondade käivetes toimus väikene langus.
Maikuus hõlmas Delfi 29% bannerreklaamiturust (aprillis 27%). Delfile järgnesid Everyday.com 19% turuosaga (aprillis 21%) ja Mega 14% turuosaga (aprillis 16%). Nendele järgnesid BNS ja WWW Wärk, vastavalt 6% ja 5% turuosaga

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele