• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 08.01.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mugavus paneb ostma

Paco Underhill käsitleb paljude praktiliste ja igapäevaelust võetud näidete varal väga põnevalt turunduses tavaliselt igavat ja üksluiset valdkonda: ostmise psühholoogia ja viisid.
Toon näitena vaid mõned seaduspärasused paljudest, millele autor tähelepanu juhib:
mida kauem viibib inimene kaupluses ja mida mugavamaks on ostmine tehtud, seda enam ta ostab. Samuti on ostu tõenäosus seotud sellega, kas inimene suhtleb müüjaga. Kaupluse igas tsoonis on kliendil oma tegevused, mida ta teeb ning näiteks paigutades ostukorvid päris sissepääsu kõrvale ei pruugi inimene sisenedes veel korvi märgata või on sel hetkel veendunud, et tal seda vaja ei lähe. Kaupluses seespool on tal korvi küll vaja, kuid siis ei viitsita seda enam otsima minna. Tulemuseks ostab klient ainult seda, mis talle kätte ja sülle mahub.
Raamat sisaldab ka palju lihtsaid tõdesid muidu ehk liiga kunsti valdkonda kalduvate reklaamivalmistajate jaoks: kui suur peab olema kiri ning mitme sõnaga peab hakkama saama plakatil ja kuhu see plakat kaupluses tuleb asetada nii, et klient seda märkaks ning tal oleks plakatit ka aega ja mahti lugeda. See raamat on igal juhul väärt omamist, et vajalikke detaile mõne aja tagant jälle meelde tuletada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele