• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • 14.01.02, 14:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autode müük internetis kavatsetakse keelata

Euroliidu eksperdid kavatsevad keelata autodega kauplemise internetis, teatab Financial Times.
Sama piirang kavatsetakse sisse viia ka suurtele kaubamajakettidele, mis viimasel ajal tunnevad autoturu vastu üha suuremat huvi.
BBC kirjutab, et traditsioonilised autodiilerid ei suuda konkureerida jaemüügigigantide ega internetikompaniidega, ning püüavad end nii kaitsta konkurentide vastu.
Ametlik argumentatsioon siiski on teistsugune. Euroliidu võimud viitavad sellele, et supermarketid pole oma jõupingutusi suunanud eelkõige toodete ja teeninduse kvaliteedi parandamisele, vaid läbimüügile. Samamoodi käituvad ka online-kompaniid.
Eksperdid viitavad samas, et kui need meetmed vastu võetakse, siis pidurdab see tehnilist progressi. Lisaks viib see automudelite arvu vähenemisele ja pikaajalises perspektiivis ka autode hinna tõusule.
<#NTVRU.com=http://www.ntvru.com/finance/14Jan2002/autofuture.html>

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele