AS Infotark lähtub oma tegevuses seigast, et 20% äriklientidest annab 80% käibest, rääkis ettevõtte juht Jüri Ross Kiiresti Arenevate Ettevõtete Konverentsil.
Nimetatud faktist lähtuvad ka reklaamikampaaniad ja hinnakujundus. Näiteks
pooltele klientidele, kes kokku annavad vaid 5% käibest kehtivad vaid letihinnadning nende peale ei kulutata reklaamiraha. Oluliseks kliendiks ei ole mittesuurimate käivetega ettevõtted, vaid need, kes toovad minu firmale suurematkäivet, ütles Ross.
Infotarga juht soovitab firmajuhtidel hoolitseda raamatupidamise eest. ?Eesti
on nii kaugele arenenud, et saab arveldada arvetega, sularaha ei ole õigeraha,? märkis Ross.
Ross leiab, et Eesti turul on tema ettevõttele veel arenguruumi, kasvada
saab veel poole võrra.
Uudise vahendas Katrin Kurss.