• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,13%5 535,87
  • DOW 30−1,1%40 897,49
  • Nasdaq −1,58%17 369,1
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,13%5 535,87
  • DOW 30−1,1%40 897,49
  • Nasdaq −1,58%17 369,1
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • 08.02.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soovitus maineprojekti eestvedajatele

Reformierakonna liige Meelis Atonen pakkus välja hea lahenduse mainekampaania ?Eesti tuntuks!? jätkamiseks. Atonen soovitas kampaania rahastamiseks kaasata erasektorit. Projekti eestvedajatele see ettepanek tõenäoliselt ei meeldi, sest eraettevõtted oskavad raha paremini lugeda kui poliitikud. Selleks, et erasektorilt finantseerimiseks tuge saada, peavad projekti eestvedajad kampaania eesmärgid ja saadava kasu paremini sõnastama. Kui nad seda ei suuda, siis pole mõtet ka maksumaksjal kampaaniat rahastada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele