• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,13%5 535,87
  • DOW 30−1,1%40 897,49
  • Nasdaq −1,58%17 369,1
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,13%5 535,87
  • DOW 30−1,1%40 897,49
  • Nasdaq −1,58%17 369,1
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • 21.02.02, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitse trahvis jaanuaris 57 õigusrikkujat

Tarbijakaitseamet kontrollis jaanuaris 374 kaubandus- ja teenindusettevõtet ning määras rahatrahve 70 120 krooni ulatuses 57 õigusrikkujale.
Tarbijad esitasid jaanuaris 146 avaldust, sh kaubanduse kohta 64 (44% üldarvust), millest 52 olid seotud tööstuskaupadega (jalatsid - 14; autokütus ja määrdeained ? 6; rõivad - 7; mööbel - 4; telefoniaparaadid - 7) ja 8 toidukaupadega. Teenuste kohta laekus 79 pretensiooni (54%üldarvust), millest 16 pöördumist olid seotud kommunaalteenustega (küte, vesi- ja kanalisatsioon, gaas), 12 elektritöödega, 6 ehitusteenindusega ja 7 telefoniteenustega. Muud avaldused jagunesid väga erinevate valdkondade vahel (turism - 4; ühistransport - 5).
Tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil 6 201 707 selgitati 572 tarbijale, kuidas kaitsta oma õigusi ning esitada pretensiooni teenuse või kauba müüjale.
Kaupade ostuga kaasnenud arusaamatuste lahendamiseks pöördus infotelefonile 368 tarbijat. Valdavalt ei oldud rahul tööstuskaupade kvaliteediga (345), kusjuures jalatsiprobleemidega pöörduti 74 korral. Tehnikakaupade garantiiga pöördus ametisse 68 tarbijat. 23 juhul oli probleeme toidukaupadega.
Teenustega seoses helistati 204 korral, sh 79 tarbijat ei olnud rahul kommunaalteenustega. Teenindusettevõtetega (remondi- ja ehitustööd, turism, elektrisideteenused, jne) oli probleeme 125 juhul.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele