Loovus, kliendiandmete täpne analüüs, individuaalne lähenemine ning oma pakkumise sobitamine kliendi oletatavate ootuste-lootustega on tänapäeva dialoogiturunduse märksõnad.
Lihtlabaste ringmeilidega tänapäeva tohuvabohus kliendi tähelepanu enam ei köida, rääkimata poolehoiu võitmisest. Pealegi, arvestades lämmatavat infouputust, oleks see mitte ainult piisk merre, vaid ka ülemäära kulukas.
Teada-tuntud kiri templiga ?reklaam posti teel? on vaevalt enam mõnes majapidamises teretulnud: ühest küljest pole seal eriti midagi lugeda, samas ei võta see ka ahjus õieti tuld. Sedasorti massireklaami vohamisest on paljud kliendid ärritatud.
Kuid otsepostitusel on ka intelligentsemaid alaliike: uurides eelnevalt võimalikult täpselt välja, milline on kliendi profiil ja mille vastu ta huvi tunneb, saab pakkuda talle seda, mis teda suure tõenäosusega huvitab ? ja seda sobiva hinnaga.
Soodsa küünelaki pakkumised sumomaadlejale ja muud taolised ämbrid on lõplikult out. Ja ehkki kolmekümnekraadises augustikuumuses tehtud villaste labakute pakkumine äratab kahtlemata tähelepanu, siis taotletud hulgaliste tellimusteni see kardetavasti siiski ei vii.
Õige toode õige hinnaga õigel ajal ja kohas ühele konkreetsele kliendile või sarnasele tarbijasegmendile ? see on eduka dialoogiturunduse võti. Lisaks veel törts loovust pluss soodne turusituatsioon ? ja kampaania läheb kümnesse!
Dialoogiturundus tähendab ühtaegu nii interaktsiooni ja individuaalset lähenemisviisi kui ka traditsioonilisi ja ebatraditsioonilisi kommunikatsioonivahendeid, hõlmab tuhandeid detaile ja väga paljusid valdkondi trükikodadest kuni e-kirja kampaaniate haldamise tarkvara või robotihäälse automaattelefonikõneni. Selle valdkonna ?tegijad? kogunevad 1.?3. septembril Düsseldorfi dialoogiturunduse messile DIMA. Mess toimub üheksateistkümnendat korda ja samateemalisel kongressil täitub tänavu juba kolmekümne kaheksas aastaring.
Tänavuaastase mess-kongressi juhtkiri on One to One Solutions ehk individuaalsed kommunikatsioonilahendused. Messil on esindatud tarkvara, mille abil on võimalik kliendiandmeid koguda ja analüüsida, turunduskampaaniaid hallata, sms-küsitlusi kavandada, aadresse sorteerida vms.
Messile tulevad ka ettevõtted, kes tegelevad interaktiivse meediaga: interneti, telefoni ja mobiilside võimalustega turunduses ? olgu see siis uue margi tutvustamine, müügijärgne teenindus, turundusuuring, mängud või ristmüük.
Kolmandas plokis on otsepostituskampaaniate ettevalmistamise ja läbiviimisega seotud firmad: aadressimüüjad, kontseptsiooni väljatöötajad, kujundus, dialoogile orienteeritud veebidisain jne.
Lisaks sellele on messil tehniline pool ehk trükiteenuseid pakkuvad firmad, trükikojad, kirjastused, ümbrikute sul-gemis-, margistamis- ja adresseerimisautomaadid ? kõik, mis annab postituskampaania ideele konkreetse vormi.
Individuaalne suhtumine klienti soodustab lojaalsust ja säästab kommunikatsioonikulusid. Messil saab täieliku ülevaate, kuidas sellist situatsiooni saavutada ja kuidas teised seda teevad.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.