• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,61%5 953,03
  • DOW 301,15%43 905,64
  • Nasdaq 0,09%18 984,06
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,61%5 953,03
  • DOW 301,15%43 905,64
  • Nasdaq 0,09%18 984,06
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • 25.02.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolmekesi reklaamis, koerast rääkimata

Kõik teavad, et finantsasutused on tähtsad firmad. Neil on kesklinnas väärikad kontorihooned ja nende direktorid on ausad ning lugupeetud kodanikud. Tellerid on alati asjalikud. Pangasaalides tuleb rääkida sosinal, kõva häälega naerda on kohatu. Nagu kirikuski. Finantsasutused teavad inimestest kõike ? nad teavad, kes on piisavalt väärikas, et omada krediitkaarti ja saada laenu ning kes on kõlbulik vaid hoiuarvel oma kirsturaha sulatama.
On kombeks, et pankade reklaamid on lollikindlad. Strateegia ütleb: me müüme mitte raha vaid usaldust! Ja usaldust tekitavate nähtuste nimistusse kuuluvad: käsi, mis hoiab kullast sulepead, seieritega ajanäitaja, sümfooniaorkester, tammepuu koos tõrudega, õnnelik perekond, lapsed, päike. Pangamaja reklaami vaadates naerda on kohatu. Keelatud. Kõik teavad ju, et naer on ebausaldusväärne.
Minule meeldivad ettevõtted, kes teevad asju nii nagu teised ei tee ja meeldivad reklaamid, mis näitavad asju nii nagu nad tegelikult on. Eelmise nädala leid on minu arvates Idea poolt välja töötatud Balti Investeerimisgrupi reklaamikampaania. BIG on finantsasutus, kes lubab vaadata eesriide taha ? iga lubadus ei ole uskumiseks ja kõik naeratused ei pruugi olla siirad. BIG on aus. Ja oma aususes usaldusväärne. Ja erinev. Nende kontoris tohib vist isegi kõva häälega naerda.
Erinev idee reklaamiagentuurilt Idea ja julge otsus kliendilt on andnud hea tulemuse. Kiitus ka filmistuudiole ?Parunid ja Von?id? ning Rene Vilbrele ? puudli siiras naeratus on reklaamigurmaanile tõeline maasikas vahukoore sees.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele