New Yorki osariigi seaduseandja tegi ettepaneku koostada ?ei-otsepostitusele? ja ?ei-e-mailile? nimekirjad, millesse on kantud inimesed, kes ei soovi reklaampostitusi. Need täiendaksid rahvuslikku ?do-not-call? (?mitte-helistada?) nimekirja.
Vabariiklase David McDonough ettepaneku järgi trahvitaks kõiki otsepostitajaid, kes saadavad nimekirja kuuluvale isikule otsepostituse või e-maili 2000 dollari ehk 32 000 krooniga. Erandiks on heategevusorganisatsioonid ja kliendid, kellega ettevõttel on toimiv kliendisuhe.
Ettepaneku kirjalikus selgituses oli ära toodud, et New Yorgi majapidamised saavad igal aastal keskmiselt 900 otsepostitust.
Registrite pidajaks oleks New York?i Tarbijakaitse Amet.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.