Kui kõik komponendid olemas, jääb vaid üle loota, et neid sai õiges vahekorras ja koguses.
Tänapäeval on tähtis hoida turunduskulutusi ohjes ja tarbijat ning tema tähelepanu ja lõua otsas, et teda teiste ettevõtete kommunikatsioonimeetmete ajel liiga kaugele ei juhitaks. Seda saab teha kliendi kohta kogutud andmete põhjal tehtud individuaalsete pakkumiste, interaktiivsete ja mitmeastmeliste leidlike kampaaniate, kompetentsuse ja sõbraliku teenindusega.
Kes end pidevalt meelde ei tuleta, vajub unustuse hõlma ja infomüra sügavikku. Seda aitavad ära hoida näiteks mitmeastmelised kampaaniad, mis sisuliselt eeldavad kliendi alateadvuselt andmetöötlust, millele antakse aeg- ajalt uusi imuplsse ja eeldatakse, et klient sooritab ostu või jätab tuleviku tarbeks marginime meelde.
Sama(de) eesmärkide teenistuses on kõikvõimalikud turundusmeetmed kliendilehtedest banneriteni ja neid tuleb sihtida oskuslikult õigetes kogustes ja teatud vahedega eelnevalt välja valitud kliendigrupile. Kampaania teeb mitmeastmeliseks pikemale perioodile venitatud erinevad kampaaniaetapid. Parimal juhul kuulub tänapäevase kampaania juurde ka reageerimis- või vastamisvõimalus ehk interaktiivsus ning kampaania on integreeritud ehk selle tarbijani jõudmine toimub läbi mitme erineva kanali, kusjuures iga kanali abil vahendatakse kampaania erinevaid etappe.
Interaktiivseks loetakse kampaaniat, mis eeldab dialoogi: olgu see siis tänavanurgal näpitsemiseks üles pandud touch-screen või reklaamiklipp televisioonis, milles antakse teada sms-imiseks mõeldud telefoninumber ? põhimõtteliselt turundusmeetmed, mis panevad kliendi tegutsema, lisainfot hankima, loosikupongi postitama (pull).
Interaktiivsuse eesmärk ei pruugi olla vaid suuremad müüginumbrid, vaid näiteks margituntus, uue imidzhi loomine või mis iganes. See võte võlub arvatavasti eelkõige nooremat publikut, kuid ka vanemad sihtrühmad ei põlga ära vastusekupongi täitmist, kui postimaks tasutud ja vastajale lubatav jalavaeva väärt.
Kogenumad tarbijad hindavad reklaami, mis pakub otsustus- valiku- ja kommunikatsioonivõimalusi. Saksamaal võib leida tudengitele mõeldud tööpakkumiste hulgast uusi ameteid nagu näiteks sms-ija. Austrias lükati käima projekt nimega Lynn, mis tähendab finantsasjus kompetentset ja vaba aja võimalustest teadlikku noort naist, kes sms-ib soovijatega.
Kõige mõttekam on siduda üks kommunikatsioonivahend teisega ja teha seega kampaania mitmepalgelisemaks ja integreerituks. Sellele lisaks on vaja dialoogi tarbijaga: mitte ainult aadresside genereerimiseks, vaid ka tarbija aktiveerimiseks ja margi ümber emotsionaalsuse loomiseks. Kui nüüd veel üritada kampaaniat mitmeastmeliselt tarbijani viia, on reklaamis ka põnevust, avastamisrõõmu ja pikaajalisust.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.