Reklaamiagentuur Ecwador valis parimaks reklaamiks sel nädalal Tallinna Kaubamaja reklaami, kuna leidsid, et see on midagi sellist, mida tahaks kohalikul reklaamimaastikul rohkem näha ja mida nii mõnigi üliloov sloganikene üle trumbata ei suuda.
Olgugi, et konkreetset sloganit kirjutatud ei ole, kannab pilt ja kogu CVi endas väga tugevat sõnumit. See on reklaam, millel on attitude.
Mulle meeldib reklaam, kus ei soovita mingi türklase välimusega ?sõltumatu notar? või kohtlase olemisega püstolreporter midagi endale suhu, pähe või mõne kudumi peale hõõruda. Mina tahan ise mõelda!
Neid emotsioone tekitab peamiselt see kergelt anarhistlik ja retrolik märk, mis on igast otsast kriitikat saanud. Mis siis, et analoogne mark tähistas kunagi Oktoobri karjääri. Nüüd tähistab tema Tallinna Kaubamaja. Märk ju iseenesest nii tugev, et ära tuntav ka vaid fragmendina, mis kujunduse taustal ilutseb.
Põnev on ka see, et välja on toodud rõivaste hinnad, mida modell kannab. Ilmselt küll keegi neid Kaubamajja ostma ei torma, kuid antakse mõista, et see ei ole mõne moekunstniku hinnaline looming, vaid seda kõike saab kaubajast üsna mõistliku hinnaga soetada.
Muidugi seda, kas Kaubamaja uus CVi ja taoline reklaamikampaania päris õigesse ?auku läheb?, näitab aeg. Igaljuhul tänud Tankile suurepärase lahenduse eest ja Tallinna Kaubamajale, et julgete erineda ja lisate mõnusat mekki muidu pisut magedale reklaamisupile.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.