• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 29.10.03, 11:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TeliaSonera sai kolmandas kvartalis 3,01 mld krooni puhaskasumit

Põhjala suurim telekommunikatsiooniettevõte TeliaSonera sai kolmandas kvartalis kasumit, möödunud aastal oli firma samal perioodil suures kahjumis.
Puhaskasumit teenis TeliaSonera kolmandas kvartalis 1,74 mld Rootsi krooni (3,01 mld Eesti krooni) ehk 0,37 Rootsi krooni aktsia kohta, vahendab Bloomberg. Aasta varem oli kvartalikahjum 12,27 mld Rootsi krooni (21,2 mld Eesti krooni) ehk 2,62 Rootsi krooni aktsia kohta.
Käive oli pea samal tasemel, kus aasta varem. Selle aasta kolmandas kvartalis oli käive 20,094 mld Rootsi krooni (34,7 mld Eesti krooni). Möödunud aastal oli käive 20,102 mld Rootsi krooni.
Möödunud aasta juulis kompaniid juhtima asunud Anders Igel on vähendanud töökohti ja kulutusi varustusele, kuna kasv peamistel turgudel on stagneerumas. Müügi suurendamiseks on laiendatud tegevust Venemaal ja Baltikumis.
TeliaSonera teatas, et investeeringud jäävad sellel aastal alla 12% käibest. Aasta teise poolel oodatakse käivet samal tasemel kui möödunud aastal. Tegevuskasum ilma ühekordsete kulutusteta peaks aasta teisel poolel olema samal tasemel aasta esimese poolega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele