Sadadest totsikutest ja pudelitest täitunud kosmeetikapoodide riiulitel torkavad silma eripäraselt pakendatud kinkekomplektid, mis on kingiotsijate lemmikuks pühade eel. Uhked komplektid säästavad murest valida sarnaste pudelite seast õigeim ning leida sisule pilkuköitev välimus.
Kaupluse Rosalind juhataja Margit Külma sõnul on kinkekomplektid ühteviisi soositud nii naiste kui meeste seas ning samavõrra hästi lähevad kaubaks nii kehahooldustooted kui ka vannikosmeetika. ?Valiku aluseks on eelkõige hind ja pakendi välimus,? tõdeb ta.
Kui aga kingi saaja võõram või tema vajadused teadmata, siis on hea lahendus kinkekaart. Tavaliselt 100?500 krooni väärtuses pakutavate kinkekaartide eest võib osta tooteid või osaleda näiteks kursustel.
Nii pakub Tallinnas asuv Make Up Store?i kauplus 495 krooni eest kursuseks nimetatavat paketti, mille raames antakse 50 minuti jooksul individuaalset jumestuskonsultatsiooni nii meikimise kui ka toodete kasutamise kohta. Valida on seejuures päeva-, õhtu- ja trendimeigi vahel. Sama raha eest saab ka tooteid kaasa valida.
Kaupluse juhi Kaja Sireli sõnul kingitakse kursust nii teistele kui ka iseendale näiteks enne stiilipidu või ka lihtsalt tavapärasest erineva meigi saamiseks. ?Kinkinud on kursust näiteks lapsed vanematele, õpilased õpetajale või ema oma noorele tütrele,? toob Sirel näiteid.
Lisaks pakub Make Up Store grupikursust, mille põhiline sihtgrupp on firmad, kel sooviks oma töötajaid motiveerida ja premeerida. ?Meil on käinud näiteks Statoil, mõned pangad, Silja Line,? loetleb Kaja Sirel.
6?12-liikmelistele gruppidele jagatakse kolme tunni vältel nõu, kuidas nahka hooldada ja meiki teha. Seejuures saavad kursuslased 20protsendilise hinnaalandusega tooteid ka kaasa osta. Grupikursuse hind ühe inimese kohta on 170 krooni.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”