Kõige olulisema panuse tõusule on andnud elamuehitus ? seinamaterjalide müük on kasvanud poole võrra. Tõsi küll, suurema osa tõusust saab kanda ekspordi arvele, siiski on kodumüük kasvanud enam kui viiendiku võrra. Ka soojustusmaterjalide müük on kasvanud tõhusalt ? üle 40%. Kuivsegude müük on kasvanud ligikaudu kuuendiku. Betoonisegude ja betoonelementide müügis oodatakse suuremat arengut teiselt kvartalilt.
Prognoosid on jäänud eelmise aasta lõpul tehtuga samale tasemele ? kõige suuremat kasvu uuelt aastalt ootavad seinamaterjalide tootjad, ülejäänud toodete gruppide ootused kasvu osas ei ületa 10%. Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liit prognoosib tööstusharu kasvuks 2004. aastal kuni 10%.
Ka ehitusmaterjalide eksport kasvas 38 miljoni krooni võrra, jõudes 293 miljoni kroonini. Suurima ekspordikäibega on metalltoodete valmistaja AS Rannila Profiil, suurima ekspordikäibe osatähtsusega, võrreldes ehitusmaterjalide müügikäibega, on avatäidete tootja AS Saajos Balti ja ehitusmontaa?vahtude tootja OÜ Krimelte (ligikaudu 90%). Ligikaudu kahe kolmandiku ulatuses ekspordivad AS Rannila Profiil, avatäidete tootjad AS Fenestra ja AS Viljandi Aken ja Uks, seinamaterjalide tootjad AS Silbet ja AS Aeroc ning katusekivide tootja OÜ Koramic.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.