Sampo pangavahetuskuu kampaania esimesed kaks nädalat tõid pangale 3000 uut klienti, mida on poole rohkem kui tavaliselt kuu ajaga.
Käesoleva aasta mais ületas panga klientide arv esmakordselt 100 000 piiri, kirjutab Eesti Päevaleht.
Eraisikutele suunatud pangavahetuse kampaania korraldanud Sampo püüab kolme kuu jooksul oma ülisoodsate teenusehindadega teiste pankade kliente üle meelitada.
?Meie ?Pangavahetuskuu? kampaania pakub mitmeid pangatooteid väga soodsalt või lausa tasuta,? ütles Sampo panga Ahtri tänava kontori juhataja Anne Neroda.
Kampaania käivitus Neroda sõnul väga edukalt ja selle põhjuseks on hästi valitud tooted.
Sampo panga personaal- ja jaepanganduse direktori Margus ?uravljovi sõnul on rõõmustav näha, et pakkumised on äratanud huvi. ?Inimesed on üle saanud eelarvamusest, et panga vahetamine on keeruline ning ajamahukas toiming.?
Kampaania käigus pakub Sampo sularahaautomaatide viiekordset tasuta ristkasutust, kuni 20 000 kroonist 0-protsendiga krediiti ja aastamaksuta krediitkaarti. Kolmandiku võrra on soodsam ka kodukindlustus.
Hansapanga suhtekorraldusjuhi Ando Noormetsa sõnul ei piisa klientide rahulolu tagamiseks ja kliendisuhte väärtuse tõestuseks konkurentide matkimisest.
?Kliendisuhe ei põhine pelgalt kampaania ajal pakutavatel hindadel. Kliendid väärtustavad ka pangakontorite ja automaatide kättesaadavust, professionaalset ning kiiret teenindust. Ka pakutavate teenuste valikut,? ütles Noormets.
Eesti Ühispanga jaepanganduse divisjoni direktori asetäitja Vallo Pulk ütles, et nemad ei tunne Sampo sooduskampaania mõju ja ka klientide arv ei ole vähenenud.
Pulk lisas, et kliendid peaksid aru saama, et Sampo pakub 0-protsendiga krediiti ainult lühikesel ajavahemikul. Pärast kampaania lõppemist 31. augustil on intress jälle 16?19 protsenti, sest tegemist on lühiajalise turunduskampaaniaga.
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.