Ehkki raamat on otseselt suunatud üliõpilastele õppevahendina, on see kasulik lugemisvara ka praktikas tegutsevatele turundajatele ja neile spetsialistidele, kes tegelevad toote arendamise ja turustamisega.
?Toode turunduses? annab võimaluse kinnistada juba omandatud vana ja leida midagi uut, mis seni teadmata.
Autor lahkab turunduslikust vaatekohast toote ja kauba mõistet, kauba kvaliteedi aspekte, innovatsiooni ja uue toote arendamist, kauba turutsüklit ja tema seost toodangustrateegiatega ning avab margikauba ja selle väärtuse olemust.
Kuna kõik on esitatud kontsentreeritult ja selges vormis, on seda kerge lugeda.
Õpiku ülesehitus on klassikaline, see sisaldab terminite ingliskeelseid vasteid, selgitavaid jooniseid-tabeleid ning praktilisi näiteid meilt ja mujalt. Küsitav on võib-olla mõnede küülalt vanade uuringuandmete kasutamine (lk 70 USA 1982. aasta uuring, lk 105 USA 1987. aasta uuring).
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna õppejõu Neeme Roose põhikursuste hulka kuuluvad reklaam, turundusuuringud, ärieetika, tooted ja toodangustrateegiad. Rooselt on varem ilmunud ?Reklaam turunduses?, mis on kättesaadav nii vanemas kui ka uuemas versioonis.
Autor: Ann Vihalem
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”