• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,29%5 965,69
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,08%18 987,7
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,59
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,29%5 965,69
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,08%18 987,7
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,59
  • 24.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehitusmaterjalide tarbimine ühtlustus

Kui II kvartalis paistsid silma seinamaterjalide ja soojustusmaterjalide suured kasvunumbrid, siis kolmanda kvartaliga on need numbrid tasandunud ühtlasele tasemele. Üheksa kuuga kasvas Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liitu kuuluvate ettevõtete müügikäive 16% võrra võrreldes eelmise aasta sama ajavahemikuga ? 4337 miljoni kroonini. 10 ja 20 protsendi vahele jäävad ka enamiku ehitusmaterjalide kasvunumbrid: kaubabetoon, soojustusmaterjalid, katusematerjalid, kuivsegud, avatäited. Veidi suuremat tõusu näitasid seinamaterjalid ? see näitab endiselt elamuehituse prioriteeti; ka aktiivne teedeehitus on suurendanud täitematerjalide müüki. Veidi on kasvanud ootused 2004. aasta kogutulemuse suhtes ? ehitusmaterjalide müügikäibe kasvuks oodatakse 12%.
2004. a üheksa kuu jooksul eksporditi ehitusmaterjale 1430 miljoni krooni eest, mis ületab 2003. aasta sama ajavahemikku 193 miljoni krooni võrra. Suurima ekspordikäibega on AS Rannila Profiil, suurima ekspordikäibe osatähtsusega võrreldes ehitusmaterjalide müügikäibega on OÜ Krimelte (üle 90%) ja AS Saajos Balti (üle 75%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele