Alles hiljaaegu hakkas silma üks üsna kole reklaam, mis laiutas suurel, 6×3-meetrisel pinnal Kosmose kino läheduses. Mõni aeg hiljem tundsin samalaadse kujunduse ära prügikastide peal.
Möödunud nädalavahetusel nägin sama toodet reklaamivat teleklippi. See oli ka kole. Jutt käib uue mobiilsideteenuse pakkuja Diil lansseerimiskampaania kohta. Need koolipoisilikud kritseldused jätavad üsna odava mulje. Bingo!
Seda imid?it reklaamija taotlebki. Kui mööda vaadata kritseldustest ruudulisele vihikule ja käsikaameraga filmitud teleklipist, kus olulist rolli mängib taskulamp, siis näeme, et tegemist ei ole sugugi amatöörliku üllitisega.
Kampaania stilistika on terviklik ning ? arvestades hetkeolukorda kohalikul reklaamimaastikul ? eriline ja eristuv. Asja uba on hästi välja toodud ning kogu kampaania räägib väga selges ja lihtsas keeles, et tegu on millegagi, mida on lihtne ja soodne kasutada. Ja muide, tegu ei ole lihtsalt kole-ilusa reklaamiga, vaid asi ka töötab: liitujaid on väidetavalt kordi enam kui peamisel konkurendil.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!