Tallinna büroopindade rendihinnad püsivad, ent halduskulud suurenevad. Seetõttu võivad raskemasse olukorda sattuda need kinnisvaraomanikud, kellel soovitava kliendisihtgrupi püüdmiseks pole läbikaalutud kontseptsiooni.
Mehaaniline reklaamieelarve suurendamine ei aita turul püsima jääda, kuna järjest enam määrab kliendi valiku mitte konkreetne pind, vaid pakutav keskkond. Hea toode konkreetsele sihtgrupile, nagu näiteks City Plaza, müüb suure reklaamitagi. Paraku ei suuda vanemate büroohoonete väljanägemine, tehnosüsteemid ja suurima kitsaskohana paindumatu ruumilahendus võistelda uute lisanduvate pindadega.
Uute büroohoonete lisandumisega suureneb vakantsus koos reklaamikulutuste tõusuga, tõusevad kommunaal- ning haldamisteenuste hinnad ning suurenev debitoorne võlgnevus.
Autor: Anti Purre
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?