• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,68%38 796,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,68%38 796,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 03.05.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Purk on lahe

Üritades enda ning kolleegide mälust mõnd reklaamileidu välja õngitseda, jäi lähiajast konksu otsa ainult üks kala. Õigemini siga ? A. Le Coqi purgilimonaadi telereklaamist ?Purk on lahe?.
Esiteks kohtab pilkupüüdvat animatsiooni reklaamipauside ajal üsna harva. Teiseks, limpsiklippide tähelepanumagnetiks on kindlasti muusika.
Hoolimata väikestest seasilmadest on Tartu limonaadi reklaamide muusikaline silmaring lai, märgates lisaks viimasel ajal lausa kohustuslikule räppimisele (?Hull õun?) ka meist kaugemaid stiile (?Oo banaanaa maasikaagaa?, mida üks paari-kolmeaastane põnn mu kodupoes banaanileti ääres vähemalt viis minutit kõrvulukustavalt interpreteeris).
Ja nüüd siis on copywriter Uukkivi (ma millegipärast eeldan, et tema) Limpal sõrast kinni võtnud ja ta Eesti pungi juurte vahele tuhnima viinud. Ja hästi tuli välja. Muusikal on suur jõud ja teinekord tundub raiskamisena, kui reklaamides jääb talle vaid ilmetu tapeedi roll, kuna ?midagi võiks ju taustal ka olla?.
Aga limonaadi puhul on ta kampaania orgaaniline osa, mis jääb meelde ? mitte üksi, vaid toote külge kleebitult, mis ongi asja mõte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele