• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 22.08.05, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Altia Eesti turuosa viinatootmises on kasvanud ligi 22%-ni

AS Altia Eesti kasvatas juulis oma turuosa viinatootmises ligi 3% võrra 21,9%-ni.
Altia Eesti (endine AS Ofelia) müüs möödunud kuu jooksul siseturul 180 590 liitrit viina, teatas ettevõtte esindaja. Samal perioodil kasvas Altia Eesti importtoodete portfelli müük 59%, sealjuures veinimüük kasvas üle kahe korra, 112% võrra.
AS Altia Eesti on selle aasta seitsme esimese kuuga kokku müünud siseturul 1 015 720 liitrit viina, mis moodustab ligi 90% kogu toodetud kange alkoholi müügist. Võrreldes 2004. aasta sama perioodiga jäi müügimaht praktiliselt samaks (2004. aastal seitsme kuu viinamüük 1 007 190 liitrit).
Viina Liidu andmeil on kogu siseturu viinamüük 2005. aasta esimese seitsme kuu kokkuvõttes võrreldes 2004. aastaga aga langenud 12%, mille põhjused on nagu 2005. aasta eelnevate kuude kokkuvõtteski kõigi teiste suuremate viinatootjate vähenenud müügimahtudes.
?Võrreldes kogu viinaturu ja tootjate tulemusi on näha, et langeva turu tingimustes on täna suurima löögi all need tootjad, kellel odavama kategooria viin moodustab olulisema osa kogutoodangust ning kes selle tõttu tõenäoliselt kannatavad salaviina levikust rohkem,? ütles Altia Eesti müügi- ja marketingidirektor Ivar Aus pressiteate vahendusel.
AS Altia Eesti on Eesti suuruselt teine viinatootja ning rahvusvaheliste kangete alkohoolsete ja madala alkoholisisaldusega tootemarkide, samuti veinide esindaja. Altia Eesti on Läänemere piirkonna suurimate alkoholitootjate ja ?turustajate hulka kuuluva Altia kontserni tütarettevõte.
Altia Eesti AS tuntuimad kaubamärgid on Saaremaa Vodka ja Eesti Standard Vodka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele