AS Altia Eesti kasvatas juulis oma turuosa viinatootmises ligi 3% võrra 21,9%-ni.
Altia Eesti (endine AS Ofelia) müüs möödunud kuu jooksul siseturul 180 590 liitrit viina, teatas ettevõtte esindaja. Samal perioodil kasvas Altia Eesti importtoodete portfelli müük 59%, sealjuures veinimüük kasvas üle kahe korra, 112% võrra.
AS Altia Eesti on selle aasta seitsme esimese kuuga kokku müünud siseturul 1 015 720 liitrit viina, mis moodustab ligi 90% kogu toodetud kange alkoholi müügist. Võrreldes 2004. aasta sama perioodiga jäi müügimaht praktiliselt samaks (2004. aastal seitsme kuu viinamüük 1 007 190 liitrit).
Viina Liidu andmeil on kogu siseturu viinamüük 2005. aasta esimese seitsme kuu kokkuvõttes võrreldes 2004. aastaga aga langenud 12%, mille põhjused on nagu 2005. aasta eelnevate kuude kokkuvõtteski kõigi teiste suuremate viinatootjate vähenenud müügimahtudes.
?Võrreldes kogu viinaturu ja tootjate tulemusi on näha, et langeva turu tingimustes on täna suurima löögi all need tootjad, kellel odavama kategooria viin moodustab olulisema osa kogutoodangust ning kes selle tõttu tõenäoliselt kannatavad salaviina levikust rohkem,? ütles Altia Eesti müügi- ja marketingidirektor Ivar Aus pressiteate vahendusel.
AS Altia Eesti on Eesti suuruselt teine viinatootja ning rahvusvaheliste kangete alkohoolsete ja madala alkoholisisaldusega tootemarkide, samuti veinide esindaja. Altia Eesti on Läänemere piirkonna suurimate alkoholitootjate ja ?turustajate hulka kuuluva Altia kontserni tütarettevõte.
Altia Eesti AS tuntuimad kaubamärgid on Saaremaa Vodka ja Eesti Standard Vodka.
Seotud lood
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?