Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaamiplaan aitab väikefirmadel hoida ära raharaiskamist ja mõttetute sihtrühmaga mitteühtivate sooduskampaaniatega kaasajooksmist.
Liiga sageli on väikefirmade puhul probleemiks reklaamiplaani puudumine. Lastakse end mõjutada erinevate meediakanalite ülisoodsatest pakkumistest, mis pahatihti ei ühti antud ettevõtte sihtrühma ega eesmärkidega. Olukorras, kus ostetakse ühekordne, kuid ülisoodne reklaamipind mõne lehe nurgas, puhtalt selle nimel, et ettevõte pole ju veel reklaami teinud ja hind oli soodne, on selgelt ühekordne augutäide ehk raha tuulde loopimine.
Väikefirma raha raiskamist aitab ohjata reklaamiplaan, mille järgimisel on see pisike reklaamieelarve ettevõttele investeering, mitte kulu. Ka plaani järgselt saad edukalt kasutada ära meediakanalite sooduspakkumisi, kuid sellisel juhul saab kiirelt otsustada, kas ikka on vaja sinna kanalisse seda reklaami osta.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.