• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 06.12.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiplaan aitab väikefirmal kokku hoida

Reklaamiplaan aitab väikefirmadel hoida ära raharaiskamist ja mõttetute sihtrühmaga mitteühtivate sooduskampaaniatega kaasajooksmist.
Liiga sageli on väikefirmade puhul probleemiks reklaamiplaani puudumine. Lastakse end mõjutada erinevate meediakanalite ülisoodsatest pakkumistest, mis pahatihti ei ühti antud ettevõtte sihtrühma ega eesmärkidega. Olukorras, kus ostetakse ühekordne, kuid ülisoodne reklaamipind mõne lehe nurgas, puhtalt selle nimel, et ettevõte pole ju veel reklaami teinud ja hind oli soodne, on selgelt ühekordne augutäide ehk raha tuulde loopimine.
Väikefirma raha raiskamist aitab ohjata reklaamiplaan, mille järgimisel on see pisike reklaamieelarve ettevõttele investeering, mitte kulu. Ka plaani järgselt saad edukalt kasutada ära meediakanalite sooduspakkumisi, kuid sellisel juhul saab kiirelt otsustada, kas ikka on vaja sinna kanalisse seda reklaami osta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele