Domina Hotels Resorts hotelliketti kuuluva Domina City hotelli täitumus oli novembris 65 ja Domina Ilmarise hotelli täitumus 38 protsenti.
Tallinna vanalinnas asuva Domina City hotelli selle aasta 11 kuu keskmine täitumus oli üle 75 protsendi, mis suurenes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 5 protsendi võrra, ütles Domina Hotels Resorts hotelliketi
müügi- ja turundusassistent Teele Rohtla.
Linnahalli piirkonnas asuva Domina Ilmarise hotelli 11 kuu täitumus oli Rohtla sõnul 60,5 protsenti, mis on 11 protsenti enam kui aasta tagasi samal ajal.
Käesoleva aasta 11 kuuga peatus Domina Tallinna hotellides 40 769 inimest 69 riigist, mis on 3107 inimese võrra rohkem kui mullu samal ajal.
Domina City hotelli külastajatest 37 protsenti olid 11 kuu kokkuvõttes pärit Soomest, 13 protsenti Ameerika Ühendriikidest ja 8 protsenti Inglismaalt
Domina Ilmarise hotelli külastajatest olid 11 kuu statistika põhjal 24 protsenti pärit Saksamaalt, 20 protsenti Soomest ja 11 protsenti Inglismaalt
Rohtla sõnul on 2005. aasta konkurentsitult Domina Tallinna hotellide ajaloo parim. 'Ületatud on nii planeeritud täitumuse numbrid kui ka selel aasta käibeprognoos,' lisas ta.
Rohtla ütles, et detsmbri näol on üks edukas kuu veel ees. Detsembrikuu esimesed kaks nädalat toovad majadesse küllaltki palju soome kliente, kes armastavad Tallinnas oma 'pikkujoulu' aega tähistada ning aastalõpp kulmineerub vene klientide majutamisega ning nendele lisateenuste pakkumisega, rääkis Rohtla.
'Domina City kui ka Domina Ilmarise hotell on perioodil 30. detsemeber kuni 2. jaanuar 90 protsendi ulatuses vene klientide päralt. Kliendid on peamiselt St. Peterburist ja Moskvast ning jõuavad Domina Tallinna hotellidesse läbi erinevate kohalike reisikorraldajate, kes on aastavahetust müües just vene turule orienteeritud,' kinnitas Rohtla.
2000. aastal asutatud Domina hotelligruppi kuulub 49 hotelli maailma 18 paigas kolmel kontinendil. Domina hotelligruppi kuulub praegu 7502 tuba, eesmärk on maailmas veelgi laieneda ning 2015. aasta lõpuks jõuda 250 hotellini.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.