• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,00%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 1000,38%8 115,62
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,33
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,00%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 1000,38%8 115,62
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,33
  • 21.12.05, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn tänas sponsoreid

Tallinn tänas suursponsoreid
Linnale kuuluvate haridus-, sotsiaal-, kultuuri- ja lasteasutuste helded toetajad said tänutäheks kuld- või hõbesponsori tiitli.
Tallinna kuldsponsoriks tunnistatakse aasta jooksul 100000 krooni või enam ning hõbesponsoriks 50000 - 100000 krooni annetanud füüsiline või juriidiline isik.
Heldeim annetaja oli lõppeval aastal SAS Braathens Christmas Flight (Norra). Põhjamaade suurima lennukompanii heategevusaktsioon tõi Tallinna sotsiaalasutustele kokku 20 miljoni krooni väärtuses mitmesugust kaupa. Suurema toetuse annetajad olid ka Norsk Forening for Gatebarna I Estland (Norra), Eesti Energia AS ja Estlandhilfe, kõik üle poole miljoni krooniga.
Tallinna Lastehaiglat toetasid enim Eesti Televisioon, Elion Ettevõtted AS, EMT AS, Sky Media; Tallinna Lastehaigla toetamise eest kuldsponsori tiitli pälvinuid oli 33st 17 ning 24-st hõbesponsorist 15. Suurima annetusega - 98000 krooni - hõbesponsor oli TV3. Peale Tallinna Lastehaigla sai enim annetusi osaks Peeteli kiriku sotsiaalkeskusele, Tallinna Linnateatrile ja Nõmme Spordikeskusele - Pirita Velodroomile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele