Tallink pole sõlminud ühtegi siduvat kokkulepet seoses tema suuromaniku Infortari Lasnamäele kavandatava projektiga Tallink City.
AS Tallink Grupi finantsdirektor Janek Stalmeister edastas finantsinspektsiooni nõudmisel Tallinna börsile kommentaari Infortari Lasnamäele kavandatava projekti Tallink City kohta.
Nimetatud projekt on AS-i Infortar arengukava, mille presenteerimiseks andis AS Tallink Grupp loa kasutada kaubamärki Tallink, kuid projektiga seoses pole AS Tallink Grupp ühtegi siduvat kokkulepet sõlminud. Esitatud olid AS-i
Infortar subjektiivsed visioonid ning arvamused selle projekti võimaliku mõju osas Eesti turismile ja sealhulgas ka AS-i Tallink Grupp tegevusele on iseenesest mõistetav, ja nagu on kirjeldatud ka AS-i Tallink Grupp pakkumis- ja noteerimisprospektis, avaldab üldine majanduse ning turismi areng positiivset mõju ka AS-i Tallink Grupp tegevusele.Täpse hinnangu andmine Tallink City mõju kohta AS-i Tallink Grupp tegevusele ei ole hetkel võimalik, kuna projekti presenteeriti idee tasandil, ei ole teada täpsemaid detaile ning puudub kinnitus AS-i Tallink Grupp otsese osalemise kohta selles projektis.
Viidates Finantsinspektsiooni juhatuse 24.01.2006 otsusele nr. 3, milles Finantsinspektsioon teeb AS-ile Tallink Grupp ettekirjutuse esitada kommentaar seoses AS-i Tallink Grupp nõukogu liikme Ain Hanschmidti poolt 20.01.2006 toimunud konverentsil Lasnamäe perspektiiv 2006-2009 ja 23.01.2006 Äripäevas avaldatud AS Tallink Grupp suuraktsionäri AS-i Infortar kavandatava projekti Tallink City seotuse kohta AS-ga Tallink Grupp ning selle mõju kohta AS Tallink Grupp tegevusele.
Seotud lood
Lennuamet ei saa praeguse korra järgi
Põhjamaade suurima meelelahutus- ja kaubanduskeskuse projekti kooskõlastada,
sest sealne mäesuusahall on kavandatud ülemäära kõrge, kirjutab Tarbija24.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.