Reklaamiagentuur Ecwador valis nädala parimaks reklaamiks Eesti Ekspressi lehekülgedel ilmunud uue kvaliteedimärgi Nautimus trükireklaami. Tegemist on Liviko uue brändiga. Veinikvaliteedimärgi Nautimus lansseerimine on hea näide mitte niivõrd loovast, kui strateegilisest lahendusest. Iseenesest peab tunnistama, et reklaami vaadates toolilt maha ei kuku. Ehkki loov mõtlemine on strateegilisele pisut jalgu jäänud, on tulemus siiski küünlaid vääriv - ilus pilt ja põnev meediakasutus.
Teaser-reklaamide puhul otsib enamik retsipiente õhku rippuma jäänud küsimusele vastust, lootes leida ei-tea-mida. Ka käesoleva reklaami puhul luges tõenäoliselt valdav enamik selle teisel poolel oleva teksti läbi. Arvata võib, et paljud kraapisid ka selle kiirloteriile iseloomuliku kattevärvi maha. Oi kui pettunud võis nii mõnigi olla, leides allahindluse kupongi või muu säärase asemel tühipalja logo.
Aga sest pole midagi, kampaania kujuneb edukaks niikuinii ja seda väga lihtsal põhjusel - tegemist on "tootega", mida tarbijad on oodanud. Olgem ausad, suurem osa meist ei tea veinidest ju mitte tuhkagi.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!