A. Le Coq Tartu Õlletehase kogumüük oli 2006. aasta I kvartalis 25 miljonit liitrit, kasvades 2005. aastaga võrreldes 14%, teatas ettevõte.
Eksport moodustas ettevõtte kogumüügist 3,8 miljonit liitrit.
A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et sisemaa müügis näitavad tugevat tõusutrendi mahla- ja spordijoogid, vesi ning kvaliteetmahlad.
I kvartalis tegid A. Le Coq’i tootevalikus suurima müügikasvu mahla- ja spordijoogid (kasv +30%), vesi (+18%) ja mahlad (+15%).
'Mahla ja mahlajookide tarbimine on kasvanud karastusjookide kasvutempost isegi kiiremini,' ütles Noop ning lisas, et see on selge märk Eesti tarbijate teadlikkusest ning tervislike toodete eelistamisest. Noop tõi näiteks, et käesoleva aasta märtsis ületas Aura kvaliteetmahlade ühe kuu müügimaht esmakordselt Eesti mahlaturu ajaloos 1 miljoni liitri piiri, mis on mullusega võrreldes 15% parem tulemus.
'Turuedu on toonud ühelt poolt uute tervislike toodete lisandumine (astelpaju-õuna mahl) ning teisalt pikaleveninud talv, mis on üles lükanud klassikaliste C-vitamiini rikaste mahlade müüginumbrid,' lausus Noop.
A. Le Coq on 36% turuosaga Eesti mahlaturu liider.
Vee- ning spordijookide müüki kommenteerides ütles Noop, et müügitulemuste põhjal teevad võidukäiku maitsete ning lisaväärtusega tooted. A. Le Coq’i spordijookide müük oli käesoleva aasta I kvartalis ca 500 000 liitrit, spordijookide turust kuulub ettevõttele ligi 85%, turuosa kasvule aitas tugevalt kaasa uue spordijoogi Arctic Slim Line turuletoomine käesoleva aasta veebruaris.
A. Le Coq’i õllede müük suurenes esimese kolme kuuga 9%, ettevõtte turuosa on kasvanud Eesti õlleturul mulluse perioodiga võrreldes 2,6 protsenti, suurenedes 35,6%-lt 38,3 protsendile. Tarmo Noobi hinnangul on tugeva kasvu taga A. Le Coq English Ale edukas turuletoomine ning A. Le Coq Premiumi osatähtsuse kasv võrreldes eelmise aastaga.
Lahjade alkohoolsete jookide müügis tegi I kvartali tulemuste põhjal suurima müügikasvu long-dringid (kasv 45%) ning siidrid (kasv 35%), mõlemas segmendis on ettevõtte Eestis turuliider.
Eksport moodustas A. Le Coq’i müügist 3,8 miljonit liitrit, millest suurim osakaal on õllel ja mahladel ning mahlajookidel. Ettevõtte peamised eksportturud on Läti, Leedu, Rootsi, Saksamaa, Norra ja Taani.
A. Le Coq Tartu Õlletehase sortimendis on 9 tootegruppi, olulisemateks brandideks A. Le Coq, Aura ja Limpa Limonaad.
Seotud lood
Skandinaavia juhtiv siidritootja Kopparberg
alustab koostööd Dunkri Kaubandus AS-iga,juhtiva maaletooja ja edasimüüjaga
veini ning kange ja lahja alkoholi valdkonnas Eestis.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.