• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,99%5 769,23
  • DOW 300,77%42 117,55
  • Nasdaq 1,25%18 406,7
  • FTSE 100−0,11%8 175,63
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,52
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,99%5 769,23
  • DOW 300,77%42 117,55
  • Nasdaq 1,25%18 406,7
  • FTSE 100−0,11%8 175,63
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,52
  • 28.11.07, 18:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dunker täiendab tooteportfelli

Skandinaavia juhtiv siidritootja Kopparberg alustab koostööd Dunkri Kaubandus AS-iga,juhtiva maaletooja ja edasimüüjaga veini ning kange ja lahja alkoholi valdkonnas Eestis.
Tuleval aastal täiendab Dunkri Kaubandus oma tooteportfelli maailmas enim müüdud purgisiidri tootja Kopparberg´i näol. Dunker osutuks valituks kuna vastas Kopparberg´i poolt seatud kõrgetele nõudmistele.
Dunkri Kaudanduse AS-i nõukogu esimehe Andres Villomanni sõnul on Dunkri eesmärk pakkuda kohalikul turul laias valikus tooteid ning täiustada tarbijate turgu.
“Oleme pikka aega jälginud Kopparbergi siidrite arengut ja teadvustanud fakti, et tegemist on ühe suurema potentsiaaliga kaubamärgiga siidriturul. Samuti näitab kodumaine tarbimine suurenemist kõnealuses tootesegmendis, seega oleme väga rahul, et alustame koostööd Koppabergi tehasega nii erilisel hetkel.” sõnas Villomann.
Kopparberg's siidrite prognoositav müügimaht Eesti kaubandusvõrgus 2007.a. on ca 0,5 miljonit liitrit, mis annab Kopparberg's kaubamärgi turuosaks Eestis saadaolevate purgisiidrite seas umbes 6%. Samasugust müügimahtu ootab Dunker ka järgmisel aastal.
Kopparbergi kaubamärgi edulugu sai alguse 1990ndatel aastatel, kasvades kiiresti juhtivaks naturaalse siidri kaubamärgiks Skandinaavias, võludes tarbijaid puhta kvaliteedi ja meeldiva pakendiga.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.06, 15:20
A. Le Coq Tartu Õlletehase kvartalikäive kasvas 14%
A. Le Coq Tartu Õlletehase kogumüük oli 2006. aasta I kvartalis 25 miljonit liitrit, kasvades 2005. aastaga võrreldes 14%, teatas ettevõte.
Uudised
  • 25.10.07, 14:48
Dunker: Eesti puuvilja- ja marjavein pole solk
AS Dunkri Kaubanduse tegevjuht Arvo Kask ütles, et kindlasti ei jaga tema AS Grape veinikonsultant Andre Peremehe arvamust, et Eesti puuvilja- ja marjavein on solk.
Uudised
  • 06.08.07, 08:29
Dunker jäi Lätis pika ninaga
Eesti juhtiv importalkoholi hulgimüüja Dunkri Kaubanduse AS pidi suu puhtaks pühkima Läti sama valdkonna turuliidri Lioni ostmisest, sest pooled ei jõudnud tehingu maksumuses kokkuleppele.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele