Ecwador valis nädala reklaamiks
narko.ee reklaami venekeelse päevalehe Molodezh Estonii veergudelt.
Silma jäi see mitte niivõrd visuaali pärast, mis on säärase teemakäsitluse puhul klassikaline, kuivõrd julge taustavärvi ja eelkõige tekstikasutuse tõttu. Reklaam ei käsi mõnuainetest loobuda (mis oleks ilmselge idiootsus) ega räägi ka otsesõnu narkootikumide kahjulikkusest ühiskonnale või indiviidile, vaid kutsub ennast harima. Tekst jäi silma, kuna oli üsna raskesti mõistetav. Seda isegi inimestele, kes peavad oma emakeeleks vene keelt.
Tekst on kirjutatud noortele ja ilmselt ka noore poolt. Seega üllatavalt palju tähelepanu on käesoleva kampaania puhul pööratud just vene keelt kõnelevale sihtgrupile. Kindlasti on riskigrupis palju ka vene noorukeid, kuid kas ei peaks iga adaptsiooni puhul panema siiski pisut rohkem rõhku tõlke kvaliteedile?
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.