Šveitsi toidutööstuse hiiglane Nestle tuli välja prognoose ületavate poolaasta tulemustega, millele aitas muuhulgas kaasa kiirkohvi kasvav müük.
Esimese poolaasta kasum tõusis 11%, 4,15 miljardi Šveitsi frangini (41 miljardi kroonini). Käive oli 47,14 miljardit franki (466 miljardit krooni), vahendas MarketWatch.
Nestle, kelle kaubamärkide alla kuuluvad Nescafe kohv, KitKat šokolaad ning Vitteli lauavesi, teatas, et Euroopas oli müügi kasv mitme aasta tugevaim. Kogu aasta lõikes ootab Nestle müügi kasvu varem prgonoositud 5-6% ülemisse äärde. 'Avaldatud prognoosid on veenvalt positiivsed,' teatas investeerimispank J.P. Morgan oma klientidele.
Nestle on suutnud kulude kokkuhoiu ning riskide maandamisega toime tulla ka mitmete toormaterjalide, nagu kohvi ja suhkru hinnatõusuga.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.