Šveitsi toidutööstuse hiiglane Nestle tuli välja prognoose ületavate poolaasta tulemustega, millele aitas muuhulgas kaasa kiirkohvi kasvav müük.
Esimese poolaasta kasum tõusis 11%, 4,15 miljardi Šveitsi frangini (41 miljardi kroonini). Käive oli 47,14 miljardit franki (466 miljardit krooni), vahendas MarketWatch.
Nestle, kelle kaubamärkide alla kuuluvad Nescafe kohv, KitKat šokolaad ning Vitteli lauavesi, teatas, et Euroopas oli müügi kasv mitme aasta tugevaim. Kogu aasta lõikes ootab Nestle müügi kasvu varem prgonoositud 5-6% ülemisse äärde. 'Avaldatud prognoosid on veenvalt positiivsed,' teatas investeerimispank J.P. Morgan oma klientidele.
Nestle on suutnud kulude kokkuhoiu ning riskide maandamisega toime tulla ka mitmete toormaterjalide, nagu kohvi ja suhkru hinnatõusuga.
Seotud lood
Kuigi Haapsalu Uksetehase nime järgi võiks arvata, et tegemist on uksetootjaga, siis tegelikult valmistatakse Haapsalu külje all Uuemõisas ka aknaid. Ettevõte on keerulised ajad edukalt üle elanud ja tänavu plaanib avada esindussalongi ka Tartus.