• OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%114,05
  • OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%114,05
  • 19.10.06, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kingitus ettevõttelt näitab töötaja väärtustamist

Ivar Kalev, KB Eesti juhatuse liige, on veendunud, et kingitusi võib alati jagada. Inimestele meeldib kinke saada ja firmasisesel üritusel kingikotist leitud meenega saab oma töötajaid tunnustada ning neile rõõmu valmistada.
Pahatihti arvatakse, et firma logoga kingitused on mõeldud eelkõige klientidele. Oma töötajaile neid ei kingita, vaid kasutatakse pigem reklaami eesmärgil. Kuid kui töötaja on uhke firma üle, kus ta töötab, siis miks ei peaks ta hindama näiteks oma ettevõtte sümboolikaga jõulukingitust?
Ivar Kalevi arvates on siin oluline osa siiski ka firma mainel. Hea mainega tuntud firma logo võib anda kingitud tootele lisaväärtuse. Vastupidisel juhul ei saa selles kindel olla.
Kalev märgib, et see, milliseid kingitusi jagada, sõltub ürituse iseloomust. Suvepäevadel on tihti mingi temaatika või läbiv stiil, nii et jagatavad meened võiks valida sellest lähtuvalt.
Näiteks esemed, mida kasutatakse mängudes või võistlustes, võib pärast osalejatele mälestuseks jätta. Ühesugused särgid või mütsid on aga parim võimalus teistest eristuda ja samas tekitada meeskonnatunnet kandjate vahel.
Kindlasti on palju muidki võimalusi, aga T-särk ja nokamüts on väga klassikalised tooted ja kindla peale minek. Kui ka igal aastal särk kinkida, ei ole vaja karta, et see igavaks muutub, kuna kujunduse ja mudeli võib alati erineva valida.
Kui suvepäevade meened võivad olla pisut odavamast hinnaklassist ja ainult selleks konkreetseks sündmuseks kasutatavad tooted, siis jõulukingi näol on ettevõtte juhil hea võimalus meeskonna tunnustamiseks ja töötajatele tänu avaldamiseks aasta jooksul tehtud töö eest. Seega jõuludeks tasuks kinkida pigem midagi asjalikumat. Midagi, millel on natuke suurem väärtus või praktiline otstarve igapäevases kasutuses.
Kõige olulisem ei ole ju mitte kingituse suurus, vaid pigem hea idee - asjad, mis on erilised kas oma olemuselt või ajastuselt, on need, mis äratavad tähelepanu ja aitavad eristuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 16:35
Vargused näitavad jätkuvalt kasvutrendi. Millised täiendavad meetmed aitavad tagada ärides turvalisust?
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele