Veebi loomisel Montoni partneriks olnud Leo Expressi juhatuse esimees Ants Lusti ütleb, et koduleht on näide järjepidevast pingutusest ja meeskonnatööst Montoni ning Leo Expressi meeskondade vahel.
Montoni turundusspetsialist Helen Meius lisab, et neli aastat kestnud koostöö on Leo Expressi professionaalsuse kõrget taset kinnitanud ning agentuur on internetilahenduste osas tipptasemel koostööpartner. Järgmise arendusena avatakse novembri lõpus seni inglis- ja venekeelne koduleht ka eestikeelsena ja uuel aastal täiendatakse veebi sisulist poolt.
Internetiturundusfirma Sevenline juht Priit Kallas nendib, et enamasti ei mõõda sellised konkursid keskkonna headust, vaid ainult välimust ja coolness-faktorit. Need aga pole veebi juures kaugeltki olulisimad. Kas inimesed lehte kasutavad ja kas leht täidab seatud eesmärke, on hindamisel peaaegu võimatu arvestada.
Kallas nimetab Montoni veebi tugevusena head kujundust ja tehnilist lahendust. Rohkem tasuks aga mõelda, kuidas lehe kasutamist lihtsustada. Näiteks on bookmarkimine võimatu ning sõbrale ei saa konkreetset lehte saata. Ka ei tohiks koduleht olla muusikavideo, mis vaataja meeli ründab. "Andke kasutajale rahu ja vaikust, et ta saaks ka teie saidi sisu lugeda," soovitab Kallas. Ta möönab, et Montoni praegune üllitis ei ole eriti kasutajasõbralik ning ka mitte kõige praktilisem. "Tehnilises ja visuaalses mõttes on see kahtlemata supertasemel asi, kuid enamikul ettevõtetel ei soovitaks seda teed minna," lausub Kallas.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.