Porschede müügiga tegelevast Baltijas
Sporta Auto Eesti filiaali juhataja Andrus Lint ütles, et porsche.ee domeeni
tagasivõitmine kohtus Hummerite maaletooja Premium Motors Capitalilt oli
ootuspärane.
"Eks nad üritasi seda domeeni ära rabada, et selle pealt kasu teenida," märkis Lint. Ta pidas ühe variandina silmas seda, et Hummerite maaletooja tahtis domeeni neile tagasi müüja. Teisest küljest annab sellise domeeni omamine Premium Motorsile eelise ametliku Porschede maaletooja ees: "Kui inimene paneb internetis otsingusse Porsche, siis tuleb esimesena ette just nende koduleht."
Lindi sõnul küsisid nad algul ilusasti porsche.ee domeeni endale tagasi. "Nad küsisid aga domeeni tagasisaamise eest võimsat hinda," märkis Lint. Seetõttu otsustas Porsche AG domeeni nimel kohtusse minna. Lint ei soostunud ütlema, millist hinda Premium Motors Capital domeeni eest tahtis.
Lint ütles, et kohtuotsus tähendab seda, et nemad võtavad domeeni porsche.ee üle. Millal see juhtub ei osanud Lint veel öelda.
Lindi sõnul ei usu ta, et Premium Motors Capital kohtuotsust edasi kaebaks. "No normaalne inimene seda ei teeks ju. Nad on isehakanud Porschede müüjad, miks nad peaksid nii meeleheitlikult selle domeeni nimel võitlema," leidis ta.
Lint märkis, et Premium Motors Capital kasutab ka ilma lubadeta Porschede fotosid ja logosid.
Kohus tuvastas, et Premium Motors Capital OÜ poolt domeeninime www.porsche.ee registreerimine enda nimele on ebaseaduslik.
Premium Motors Capital OÜ peab domeeninimest porsche.ee loobuma Porchesid Eestisse toova ettevõtte SIA Baltijas Sportas Auto Eesti filiaali kasuks. Kohus jätab kõik menetluskulud kostja kanda.
Seotud lood
USAs käib domeeninimedega hoogne
kauplemine. Ahvatlevamad nimed lähevad müüki miljonite dollarite eest.
Porsche AG hagi Hummerite maaletooja
Premium Motors Capitali vastu rahuldati kohtus.
Hummeri ametlik esindaja Baltimaades
Premium Motors Grupi nõukogu esimees Jürgen Vester ütles, et kavatseb
kohtuotsuse, mis jättis tema ettevõtte porsche.ee domeenist ilma, kindlasti
edasi kaevata.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.